I Faaborg-Midtfyn Kommune er 5 ud af 25 byrådsmedlemmer i dag kvinder og det er for lidt mener flere af de kvindelige kandidater til årets kommunalvalg i Faaborg-Midtfyn Kommune.
Sammen, og på tværs af partiskel, går de derfor ud i en ”kvinde-karavane” og møder Faaborg-Midtfyn Kommunes vælgere på gader og stræder på lørdag den 4. november.
Målet med karavanen er at sætte fokus på, at alt for få kvinder vælges ind ved kommunalvalgene og budskabet er, at en bredere sammensat kommunalbestyrelse vil styrke de demokratiske beslutninger, som politikerne tager på borgernes vegne.
Baggrunden for "kvinde-karavanen" er, at Kvinderådet har udnævnt 3. – 5. november til national kampagneweekend under overskriften ”Stem kvinder ind”.
Diablo Update - Kvindelige kandidater laver ”Kvinde-karavane” video phone beyonce mp3 | |
| 1 Likes | 1 Dislikes |
| 3 views views | 362 followers |
| People & Blogs | Upload TimePublished on 30 Oct 2017 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét